دوره های آزمون TOEFL

دوره های آزمون TOEFL
ساختار آزمون تافل چگونه است؟

همانطور که مطرح شد در این آزمون، مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی سنجیده می‌شود. بخش Reading، 54 تا 72 دقیقه زمان می‌برد و شامل 30 تا 40 سوال است. برای انجام این بخش، لازم است چند مطلب را بخوانید و به سوالات مطرح‌شده پاسخ دهید. در بخش Listening که 41 تا 57 دقیقه به طول می‌انجامد، لازم است به 28 تا 39 سوال در مورد سخنرانی‌های کوتاه یا بحث‌های کلاسی‌ای که می‌شنوید پاسخ دهید.

پس از این دو بخش یک زمان استراحت 10 دقیقه‌ای ارائه می‌شود و سپس، در بخش Speaking که 17 دقیقه طول می‌کشد، چهار تکلیف را لازم است انجام دهید. در این تکالیف نیاز دارید در مورد موضوعات آشنا و مطالبی که خوانده یا شنیده‌اید صحبت کنید. در قسمت Writing که 50 دقیقه طول می‌کشد 2 تکلیف به شما داده می‌شود. این تکالیف شامل خواندن یک مطلب، گوش کردن به یک فایل صوتی و نوشتن پاسخ به آن‌هاست.

 

نحوه ثبت نام تافل چگونه است؟

ثبت نام تافل از طریق وبسایت ETS قابل‌انجام است. اگر قصد شرکت در این آزمون را دارید مراحل زیر را انجام دهید:

1. به وبسایت ETS مراجعه کنید.

2. یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید یا اگر از قبل حساب کاربری دارید، وارد آن شوید.

3. اطلاعات خواسته‌شده را به‌دقت وارد کنید.

4. پس از انتخاب ثبت نام آزمون، مکان و زمان آن را مشخص کنید.

5. هزینه تافل را بپردازید تا ثبت نام تایید شود.

چه کسانی نیاز به شرکت در آزمون تافل دارند؟

دریافت مدرک زبان انگلیسی آن هم به صورت بین المللی برای بسیاری از افراد لازم و ضروری است. به این صورت که شما اگر بخواهید به کشوری دیگر مهاجرت کنید برای تحصیل یا کار به داشتن یک مدرک زبان انگلیسی نیاز خواهید داشت.

حال اینکه چرا باید آزمون تافل را انتخاب کنید بستگی به موارد مختلفی دارد. یکی از این موارد مقصدی است که می خواهید مدرک خود را ارائه دهید. دوم نوع مهاجرت و قصد شما است. سوم نحوه برگزاری است که ممکن است برخی از آزمون ها در ایران برگزار نشوند و شما برای شرکت در آن ها با مشکل مواجه شوید. 

 

دوره های آزمون تافل در آموزشگاه زبان ایران کانادا:

آموزشگاه زبان ایران کانادا بهترین موسسه در برگزاری دوره های آزمون تافل می باشد. زیرا دوره‌های آمادگی امتحان تافل (TOEFL IBT) بر اساس استانداردهای بین‌المللی در این موسسه برگزار می‌شود. این دوره شامل تمامی مهارت‌های گوش‌دادن، خواندن، صحبت‌کردن و نوشتن است که در آزمون تافل اهمیت دارند. اساتید مجرب و برتر در آموزش زبان در این موسسه مشغول به تدریس هستند. با گذراندن 48 جلسه، زبان‌آموزان به آمادگی لازم برای آزمون تافل می‌رسند و به تکنیک‌ها و روش‌های مؤثر برای بهبود نمره تافل آشنا می‌شوند. این دوره با آزمون‌های شبیه‌سازی شده تافل آغاز می‌شود و با ارزیابی دقیق نقاط ضعف، به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا مهارت‌هایشان را بهبود بخشند. پس از پایان دوره، ارزیابی مجدد انجام شده و با رفع مشکلات باقی‌مانده، مهارت‌های زبانی بهبود می‌یابد. تیم آموزشی بااهمیت بالا به رفع مشکلات و نیازهای هر زبان‌آموز پرداخته و آموزش فردی و خصوصی را ارائه می‌دهد.

موسسه زبان ایران کانادا برای تافل سطح شما را تشخیص می دهد و یک برنامه منحصربه‌فرد را به شما پیشنهاد کند. مدیران آموزشی ایران کانادا برنامه آموزشی شما را به شکلی تنظیم می‌کنند که بر نقاط قوت و ضعفتان تمرکز شود. به زبان ساده‌تر به شما کمک می‌کند تا به نمرات مورد انتظارتان در آزمون تافل برسید. این شیوه تدریس با پشتیبانی و بازخورد مدرس ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد؛ اما احتمال نیاز به شرکت در چند آزمون مجدد تافل را کمتر می‌کند.  

ویژگی های محیط آموزشی، آموزشگاه زبان ایران کانادا

 از دیگر ویژگی‌های کلاس های ایران کانادا برای تافل می‌توان به ایجاد یک محیط آموزشی مدرن و به‌روز برای زبان‌آموزان اشاره کرد. این محیط آموزشی شامل امکانات و ابزارهایی هستند که به زبان‌آموزان کمک کند تا به بهترین شکل ممکن یادگیری خود را پیش ببرند. برخی از ویژگی‌های محیط آموزشی ایران کانادا  عبارت‌اند از:

· فضای آموزشی فعال و پویا:  ایران کانادا همواره در تلاش است محیط‌ی لبریز از انرژی مثبت و پویا برای  زبان‌آموزان القا کند تا انگیزه و اشتیاق آن‌ها برای یادگیری زبان افزایش یابد.

· استفاده از فناوری آموزشی: استفاده از فناوری‌های مدرن مانند نرم‌افزارهای آموزشی، پلتفرم‌های آموزشی آنلاین و تجهیزات دیجیتال برای ارائه درس‌های تعاملی و جذاب.

· برگزاری دوره ها به صورت خصوصی: ایجاد کلاس‌های خصوصی برای زبان‌آموز تا تمرکز مدرس بر روی ایشان باشد و بر اساس برنامه شخصی سازی شده به ایجاد یک محیط آموزشی مؤثر کمک ‌کند.

 

 

 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
0/5 (0 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
آموزشگاه زبان ایران کانادا
مشاوره رایگان 97 18 47 26 - 021